Шай ішуден рахат алыңыз
Қосылды: 10.09.2024 0
0
Дайындау уақыты
Өнімдер Бөлменің безендірілуі (чашицу) кәдімгі саятшылықтағы жағдайды имитациялайды. Ішке кіру үшін өлшемі 66-дан 66 см-ге дейінгі тар саңылаудан өту керек: еңкейіп, рәсімге қатысушылар кішіпейілділік танытады. Содан кейін қонақтар токономаның алдындағы төсеніштерге орналастырылады - өлеңдер, гүлдер мен ағаш бұтақтары бар шиыршықтармен безендірілген тауашалар. Бамбук қасықпен үй иесі көк шайды ыдысқа салып, үстіне қайнаған су құйып, көбікті арнайы щеткамен шайқап, қонақтарға ыстық сусын ұсынады. Шай ішу рәсімі үш сағатқа жуық уақыт бойы жалғасуда. Оның қатысушылары өздерін дана ойлау, тыныштық сезімдерінен кетпейтіндей ұстауы керек. Сондықтан оларға дін туралы, өзінің немесе өзгенің байлығы туралы, көршілерінің немесе өзара таныстарының ақымақтығы туралы айтуға болмайды. Өнер, табиғат сұлулығы сияқты тақырыптарға ғана рұқсат етіледі. Содан кейін шайдың дәмі адамдардың жүрегін шынымен жақындастырады - бұл күндері, көптеген ғасырлар бұрынғыдай.
Сипаттамасы 1587 жылы Жапонияның әскери билеушісі Тойотоми Хидэоши Ұлы шай дастарханына бес мыңнан астам адамды жинады. Киотодағы Китано ғибадатханасының жанында музыка көп күн бойы тыным таппай, көңіл көтеру жалғасып жатты, жиналғандардың біреуіне ғана ұнамай қалды: атақты ғалым Сен Рикю. Мереке қайғылы аяқталды: шай ішу рәсімінің ережелерін бұзуға наразылық білдіру Сеннің өмірін қиды. Неліктен шайды қалай ішу керектігі туралы пікірталас жапондықтар үшін соншалықты маңызды болды? Жапонияда шай ішу барлық жерде өтті, бірақ әр түрлі жолмен. Дворяндар тостағандардың әсем суреттерімен, су ыдыстарының қымбат әшекейлерімен және бөлмелердің ерекше безендірілуімен таң қалдыруға тырысты. Қарапайым халық арасында бақталастық болған жоқ. Барлығы жиналғандарда бірлік сезімін қалыптастыру үшін жасалды. Шай бірліктің белгісі болды."Бір талғам - ортақ жүрек", - деген халық санасы бұл қағиданы осылай білдірді. Шай ішу рәсімінің пайда болуы көбінесе дзен монахтары арасында шай ішу дәстүрімен байланысты. Олардың дүниетанымының негізінде ағартушылықтың кенеттен пайда болуы туралы ой жатыр. Аскетист өзінің санасын күнделікті өмірден үнемі тазартып отыруы керек - содан кейін қарапайым құбылыстарда ол тұрақты нәрсені көре алады. Сен Рикю үшін бұл ой негізгі болды. Оның шай ішу рәсімін түсінуі әдетте "Қарапайымдылыққа бет бұру" ретінде сипатталады. "Шай рәсімі негізінен суды қайнату, шай қайнату және оны ішу екенін есте сақтаңыз", - деді Сен. Оның ілімінде басты орынды "Ваби" ("Қарапайымдылық" "Жалғыздық") ұғымы алады.